Nytt utseende. Samma filosofi.
Vi har gjort en omfattande uppgradering av vår visuella profil och våra webbplatser. Men vår 34 år gamla investeringsfilosofi ändrar vi inte.
Den uppdaterade visuella profilen innebär en modernisering av logotyp, färgpalett och grafiska element, som nu framstår som mer tidsenliga och tilltalande. Webbplatserna har också fått en omfattande ansiktslyftning med en användarvänlig design som gör det enklare för dig som kund att navigera och hitta den information du söker.
Värderingar för framtiden
Vår koncern-vd Bjørn Edvart Kristiansen understryker att även om det visuella uttrycket och användarupplevelsen har uppdaterats, är Odins grundläggande värderingar och investeringsstrategier oförändrade.
– Vi är stolta över vår långa historia och den solida investeringsfilosofi som har tjänat våra kunder väl i över tre decennier. Denna uppgradering handlar om att anpassa oss till den tid vi lever i och ge våra kunder en ännu bättre upplevelse när de besöker vår webbplats. Vårt mål är att göra det enklare för kunderna att hitta den information de behöver och att ge dem verktyg för att fatta bra beslut, säger Kristiansen.
Den nya webbplatsen har flera förbättrade funktioner, inklusive nya pedagogiska resurser. Mobilvänlighet har också varit en prioritet, vilket innebär att du nu får en lika bra upplevelse på smartphones och surfplattor som på datorer.
Vårt nya skyltfönster
Ta gärna en rundtur i våra "nya lokaler" för att bekanta dig med dem. Om det är något du undrar över eller något du inte längre hittar efter uppgraderingen, hoppas vi att nya odinfonder.se är tillräckligt intuitiv för att du ska kunna kontakta oss för hjälp.
Hoppas du gillar den nya profilen lika mycket som vi.